آرتین آرتین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آ مثل آرتین

توبرام مثل خدایی

1392/10/18 11:7
نویسنده : مامان فلور
206 بازدید
اشتراک گذاری
پسر خوشگل کوچولوم  حس دوست داشتن تو یه جورایی شبیه دوست داشتن خداست ...

هر دوتاتونو نمیبینم و به بودنتون ایمان دارم .

خدای مهربون رو باور دارم از روی تموم نشونه هاش  و خوشگلم  وجود تو رو باور دارم از روی تمام حرکتها و تکون هایی که میخوری ...با اینکه دوتاتونو نمیبینم ولی قلبا و از روی احساسم  میگویم که وجود دارید و عاشقانه دوستتون دارم .تو رو با تمام وجود حس میکنم ...صدای قلبتو که میشنوم دلم پر میشه از شادی وقتی دکتر  صدای قلبتو برام پخش میکنه

خدارو خیلی خیلی دوست دارم و شاکر هستم بخاطر تو  ...چون تو رو به من  هدیه داده

تولد هر نوزاد یعنی خداوند هنوز از انسان نا امید نشده

و این خیلی خیلی خوبه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)